42o rally ΘΕΡΜΑΙΚΟΥ

Το 42ο Ράλλυ Θερμαϊκού πέρασε, όπως πολύ ωραία συνηθίζουμε να λέμε, στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Για το νεοσύστατο Δ.Σ. του Α.Ο.Θ. θα μείνει χαραγμένο στην μνήμη ως το βάπτισμα του πυρός, για τον όμιλο η ικανοποίηση πως ο αγώνας έγινε παρά τις λίγες συμμετοχές, για τα πληρώματα η απόλαυση των 51.24 αγωνιστικών χιλιομέτρων, για τους θεατές μια αξέχαστη εμπειρία, για τους νέους χορηγούς το άρωμα των αγώνων και για όλους μαζί αυτό το αδιαμφισβήτητα ωραίο φιλικό, σχεδόν συγγενικό, κλίμα που επικρατεί στους αγώνες αυτοκινήτου. Ο Δήμος Πολυγύρου, φιλόξενος όπως και πέρσι, αγκάλιασε τον αγώνα και παρείχε στον Α.Ο.Θ., σε συνεργασία με την Περιφερειακή ενότητα Χαλκιδικής και το επαγγελματικό επιμελητήριο κάθε βοήθεια.
Συμμετοχή δήλωσαν 20 πληρώματα, 17 από αυτά είδαν το μεσημέρι της Κυριακής στην Πλατεία Ηρώων στον Πολύγυρο, τον Αλυτάρχη Παναγιώτη Μαραντζίδη να κυματίζει την καρό σημαία τερματισμού.
Νικητές του αγώνα και πρώτοι στην κατηγορία Ε11, οι Κωνσταντίνου - Μαύρος με Citroen ZX οι οποίοι κινήθηκαν με ξέφρενους ρυθμούς ακολουθώντας τους Κοσμόπουλο - Ευτιχιάδη με Mitsubishi Lancer Evo IX. Αυτοί, αν και επιβλήθηκαν από την αρχή, αρκέστηκαν στην δεύτερη θέση γενικής καθώς ένα τετακέ και το σβήσιμο του κινητήρα στην τελευταία ειδική διαδρομή ήταν αρκετά για να τους στερήσουν την πρωτιά.
Αποβάλλοντας κάθε ίχνος κακοτοπιάς, τα αδέρφια Γιάννης και Βαγγέλης Κωνσταντινίδη οδήγησαν την Citroen ZX Kit Car στο όριο, τερματίζοντας άξια στην τρίτη θέση γενικής και στην δεύτερη θέση της κατηγορίας Ε11. Αμείλικτη μάχη δόθηκε με τους τέταρτους γενικής Τζαμπάζη-Ζακχαίο και το Mitsubishi Lancer Evo X, με την διαφορά στο τέλος του αγώνα να είναι μόλις 0,40 δευτερόλεπτα. Μάχη, την οποία έχασαν για 0,46 δευτερόλεπτα, έδωσαν για την τέταρτη θέση και οι Παυλίδης - Harryman με την Citroen DS3. Πέμπτοι γενικής, πρώτοι στην Α7 και πρώτοι στην F2 λοιπόν για τον Νίκο Παυλίδη ο οποίος φιλοξένησε στο δεξί μπάκετ, τον επί 24 συναπτά χρόνια συνοδηγό, μεταξύ άλλων και του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, Harryman Allan.
Στην έκτη θέση γενικής τερμάτισαν το θηρίο Renault T5 Maxi οι Δημήτρης και Θωμάς Μανολόπουλος, οι οποίοι έδωσαν τις δικές τους μάχες με τους έβδομους γενικής και τρίτους στην Ε11 Ανδρεάδη - Μαυρίδη με VW Golf. Ανέλπιστα γρήγορα κινήθηκαν οι Κουμποτής - Μαυροματίδης, οι οποίοι μετά από σκληρό ανταγωνισμό που έδωσαν με τους προπορευόμενους, τερμάτισαν το Peugeot 106 S16 στην όγδοη γενικής, στην πρώτη θέση της κατηγορίας Α6 και στην δεύτερη θέση στην F2.
Δεύτερη στην Α7 και τρίτοι στην F2 τερμάτισαν οι Αντώνης και Παύλος Μπαξεβανάκης το Honda Civic Type R ακολουθούμενοι από τους δεύτερους στην κατηγορία Α6 Κυπαρισσά - Καρλιώτη με Peugeot 106 S16. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου της κατηγορίας Α6 ανέβηκαν οι Τρύφος - Θεοφανίδης με Citroen Saxo VTS.
Οι Τσακίρης - Ινζόγλου και Βελέζης - Στραντζάλης τερμάτισαν τα Toyota Yaris, με διαφορά 1,25 δευτερόλεπτα, στην 12η και 13η θέση, δικαιώνοντας όλους όσους θυμούνται τις υπέροχες κόντρες στην Α5 σε παλιότερους αγώνες.
Τον αγώνα τερμάτισαν επιτυχώς στην τέταρτη θέση της κατηγορίας Α6 οι Ταυλίκος - Τάτσιος με Peugeot 106 S16 και στην τρίτοι θέση της κατηγορίας Α7 οι Θοδωρής και Γιάννης Αναστασοβίτης με Opel Astra Gsi. Τελευταίοι τερμάτισαν μετά από σημαντικό πρόβλημα στην ψύξη του Peugeot 106 S16 οι Αργυρίου - Γκάλφας.
Την μάχη με το χρονόμετρο, μετά από έξοδο στην πρώτη κιόλας ειδική διαδρομή έχασαν οι Καραβασίλης - Μιλιάδης με Honda Civic Type R και οι Κούκας - Ιωαννίδης με Ford escort MK5 . Οι νεόφερτοι Διαμαντόγλου -Ασπρόμουγγος αναγκάστηκαν σε εγκατάλειψη στα τελειώματα της τελευταίας ειδικής καθώς δεν άντεξε ο κινητήρας του Suzuki Ignis Sport.

ΚΛΙΚΑΡΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

6ο rally srint Οθρυς

Με τους Νικολόπουλο- Τσιάπα και με το μόλις εκτης γενιάς EVO ολοκληρώθηκε ο αγώνας του Αλμυρού όπου οι εν λόγω επεκράτησαν, τόσο των Σταφυλοπάτη-Τσιούκα που εκαναν τον δεύτερο χρόνο (19,80 πίσω), οσο και των Τζαμπάζη-Ζακχαίου πού εκαναν με το ΕVO δέκατης γενιάς τον τρίτο με διαφορά 32,19 δεύτερα από τους πρώτους.

Κατά τα αλλα στην τέταρτη θέση γενικής βρέθηκαν οι Καρπάνος-Καρπάνος με επίσης δεκάρι EVO, ενώ στην πέμπτη θέση πλασαρίστηκαν οι Μπαλντούνης-Καπανιάρης οντας και πρώτοι δίλιτροι.

Την εκτη θέση γενικής πήραν οι Τραγής-Γκιλομανάκης που ηταν και οι πρωτοι στα 1600 c.c.

Εβδομη θέση γενικής πήραν οι Μιχαήλ-Κορίνθιος οντας πρωτοι Ε/Ν2, ενώ πρώτοι Α7 ηταν οι Ανδριτσάκης-Ζήκας παρ ολο που δεν προσμετρούσε.

Τέλος στην Ε/Α5 πρώτοι τερμάτισαν οι Χειλάκης-Νικολός οντας και 15οι γενικής.

Δήλωσαν στην λέσχη 25 πληρώματα, εκκίνησαν 23 εγκατέλειψαν 8 και τερμάτισαν 15. Σαφως μία εικόνα από τα ίδια μα το δεδομένο των μόλις 20 συμμετοχών του επερχόμενου Θερμαικου την επομενη Κυριακή και των μόλις (!), «προσωρινων» 83 αναβατών της Ριτσώνας. Και πάλι καλα……

ΚΛΙΚΑΡΕΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΛΥ - ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2013 
Νίκη των Λάμπρου Κύρκου - Γιώργου Πολυζώη, σε ένα κλασικό Ακρόπολις! 
Ακόμα μία εκδοχή του Ράλλυ Ακρόπολις πέρασε στην ιστορία του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, μετά την ολοκλήρωση και του σημερινού, δεύτερου σκέλους, που αποτελούνταν από δύο επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές (Πίσσια, Λουτράκι), συνολικού μήκους 83,22 χιλιομέτρων.
Οι Λάμπρος Κύρκος - Γιώργος Πολυζώης με Mitsubishi Lancer Evo IX, συνδυάζοντας ιδανικά την ταχύτητα με την προσοχή που απαιτούνταν στα δύσκολα και πονηρά κομμάτια, διατήρησαν με άνεση το προβάδισμα που είχαν αποκτήσει από την πρώτη ημέρα του ελληνικού αγώνα. Ακόμα και ένα κλαταρισμένο ελαστικό στην 1η ειδική του σημερινού σκέλους δε στάθηκε ικανό να τους στερήσει το προβάδισμα, χάρη στο οποίο τέθηκαν άμεσα επικεφαλής του ελληνικού θεσμού. Τη 2η θέση κατέλαβαν οι επίσης ταχείς και τις δύο ημέρες του αγώνα Δημήτρης Ψύλλος - Κώστας Κόντος, που είχαν τα δικά τους προβλήματα με το Mitsubishi Lancer EVO X. Το πρωί οι μηχανικοί τους έκαναν μεγάλη προσπάθεια προκειμένου να ολοκληρώσουν την αλλαγή τουρμπίνας στο αυτοκίνητο, το οποίο αντιμετώπιζε αυτό το πρόβλημα από το τέλος της πρώτης ημέρας του αγώνα. Σήμερα κινήθηκαν με προσοχή, για να μην επιδεινώσουν την κατάσταση του ήδη καταπονημένου αυτοκινήτου τους, και διασφάλισαν τη 2η θέση της Γενικής κατάταξης του ελληνικού αγώνα. Την πρώτη 3άδα συμπλήρωσαν οι Θέμης Χαλκιάς - Λεωνίδας Μαχαίρας, που κατάφεραν να αντεπεξέλθουν με επιτυχία στις δύσκολες απαιτήσεις του Ράλλυ Ακρόπολις, όντες μεταξύ αυτών που παράλληλα με το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα συμμετείχαν σε ολόκληρο τον αγώνα, με ένα Mitsubishi Lancer EVO IX.
Στην κατηγορία F2 νικητές αναδείχθηκαν οι Σάββας Λευκαδίτης - Βαγγέλης Ακράτος με Peugeot 206 Kit Car. Οι Πρωταθλητές F2 για το 2012 είχαν μια ατυχία στην τελευταία ειδική διαδρομή, όταν είχαν κλατάρισμα, με αποτέλεσμα να χρειαστεί να αλλάξουν το ελαστικό του αυτοκινήτου τους. Παρ' όλα αυτά, το προβάδισμα που είχαν ήδη δημιουργήσει από τη χθεσινή ημέρα δεν απειλήθηκε, αφού οι διώκτες τους, Γιάννης Γιώτης - Γιώργος Βότσης, που είχαν όλη την ημέρα πρόβλημα με την πίσω ανάρτηση του Hyundai Accent, είχαν επίσης κλατάρισμα, με αποτέλεσμα να χάσουν και αυτοί με τη σειρά τους πολύτιμο χρόνο. Θυμίζουμε πως η δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Ακρόπολις, που προσμετρούσε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, είχε ξεχωριστή βαθμολογία στο θεσμό. Έτσι, στην άτυπη κατάταξη της σημερινής ημέρας μεγάλοι πρωταγωνιστές ήταν οι Πρωταθλητές Ελλάδος 2012, Γρηγόρης Νιώρας - Κώστας Κακαλής, που μετά τη χθεσινή τους ατυχία επανήλθαν σήμερα, κερδίζοντας τις τρεις από τις τέσσερις ειδικές της ημέρας και μαζί τους βαθμούς του πρώτου για το σημερινό σκέλος.

ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΚΛΙΚΑΡΕΤΕ ΕΔΩ

ΑΝΑΒΑΣΗ ΡΙΤΣΩΝΑΣ 2013

Ολοκληρώθηκε ο 2ος γύρος του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων του 2013 με τους θεατές να αψηφούν την έντονη ζέστη και πιθανόν θυσιάζοντας το Κυριακάτικο μπάνιο τους ηρθαν (αρκετα μειωμενοι σε σχεση με το παρελθόν, -κριση γάρ-), για άλλη μια φορά στο βουνό της Ριτσώνας κοντά στη Χαλκίδα και χειροκρότησαν όλους τους πρωταγωνιστές. Οι τελευταίοι, όπως πάντα, φρόντισαν να τους αποζημιώσουν με το παραπάνω προσφέροντας, θεαματικά και τεχνικά περάσματα, σε μια διαδρομή με αγωνιστική ιστορία που ξεπερνά τον μισό αιώνα, για την "βασίλισσα" των Αναβάσεων!!Σε επίπεδο επιδόσεων για πολλοστή φορά τον απόλυτο χρόνο της ανάβασης πέτυχε ο Λεωνίδας Κύρκος (FordEscortWRC, Ε/Ε12Τ), με 4:14.77, ενώ πολύ κοντά του στην άτυπη γενική ακολουθούν οι Κώστας Πατσουρέας (MitsubishiEvo 9, S/1T) με 4:18.59 και Νίκος Περατινός (FordEscortCosworth 4x4, S/1T) με 4:18.81. Να σημειωθεί πως στην Ανάβαση Ριτσώνας του 2013, απονεμήθηκε το ειδικό έπαθλο «1ου Νικητή» στην οικογένεια του Αντώνη Αθυμαρίτη που προσφάτως έχασε τη μάχη με τη ζωή.

ΚΛΙΚΑΡΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Ράλλυ Ακρόπολις 2013 
Πιστό στις παραδόσεις! 
Το Ράλλυ Ακρόπολις 2013 τήρησε την παράδοση που το θέλει το σκληρότερο αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Έπειτα από τρεις ημέρες σκληρής μάχης στα βουνά της Πελοποννήσου, 36 πληρώματα κατάφεραν να επιστρέψουν στο Λουτράκι, έπειτα από την απόλυτη μάχη με το χρονόμετρο και τα γνωστά... αφιλόξενα ελληνικά χώματα. 
Ταχύτερος αλλά και πλέον αξιόπιστος συνδυασμός αποδείχθηκε αυτός των Jari-Matti Latvala - Miikka Anttila με το VW Polo R WRC. Οι Φινλανδοί κατάφεραν να σημειώσουν στον 6ο γύρο του Πρωταθλήματος την πρώτη τους φετινή νίκη, η οποία είναι και η πρώτη τους με τα χρώματα της VW, ενώ αυτή είναι η όγδοη φορά που το πλήρωμα ανεβαίνει στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου. 
Ο Jari-Matti Latvala εξαπέλυσε την επίθεσή του νωρίς τη 2η ημέρα, πιέζοντας τον μέχρι εκείνη τη στιγμή επικεφαλής της κατάταξης, Evgeny Novikov (M-Sport Qatar WRT), ο οποίος υπέπεσε σε ένα λάθος, αφήνοντας ελεύθερο το πεδίο στον Φινλανδό. Σε εκείνο το σημείο ο Dani Sordo με το Citroen DS3 WRC της Citroen Abu Dhabi WRT προσπάθησε για την κορυφή, όμως ο Latvala ήταν άπιαστος. Μάλιστα, ο Ισπανός παραδέχθηκε ότι ο αντίπαλός του ήταν κατά πολύ ταχύτερός του, και αποφάσισε πολύ νωρίς να σηκώσει το πόδι από το γκάζι και να αρκεστεί στη 2η θέση. Μοναδική αγωνία του Sordo ήταν o Thierry Neuville που τον ακολουθούσε, τον οποίο τελικά κατάφερε να ελέγξει μέχρι το τέλος του αγώνα, περιορίζοντάς τον στην 3η θέση. Ο νεαρός Βέλγος οδήγησε συνετά, απέφυγε τα προβλήματα, δε ρίσκαρε στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα και αποκόμισε τους βαθμούς του πόντιουμ για τον ίδιο αλλά και για λογαριασμό της Qatar M-Sport. 
Σπουδαία μάχη, όμως, είχαμε για την 4η θέση της Γενικής, ανάμεσα στους Andreas Mikkelsen και Nasser Al Attiyah, η οποία και κρίθηκε μόλις την τελευταία ημέρα του αγώνα. Εντέλει, ο νεαρός Νορβηγός με το τρίτο VW Polo R WRC ήταν καταιγιστικός και, πραγματοποιώντας τον ταχύτερο χρόνο στις τρεις από τις τέσσερις ειδικές διαδρομές (οι πρώτες του για τη γερμανική ομάδα), ήταν ο νικητής της μεταξύ τους μάχης. Την πρώτη 6άδα συμπλήρωσε ο Mads Ostberg, ακολουθούμενος από τον Mikko Hirvonen, ο οποίος σήμερα κατάφερε να κερδίσει μία θέση τερματίζοντας 7ος εμπρός από τον Martin Prokop. Ο μεγάλος πρωταγωνιστής του αγώνα, μέχρι τη στιγμή που πλήγωσε την ανάρτηση του Fiesta, Evgeny Novikov, αλλά και ο επικεφαλής της βαθμολογίας του Πρωταθλήματος Οδηγών, Sebastien Ogier, «έκλεισαν» την πρώτη 10άδα του Ράλλυ Ακρόπολις 2013. Ο Γάλλος, που την πρώτη ημέρα εγκατέλειψε από πρόβλημα στην πίεση καύσιμου του VW Polo R WRC, εκτός από τους βαθμούς της 10ης θέσης, κέρδισε και τους τρεις της Power Stage, στην οποία επικράτησε με χαρακτηριστική ευκολία. 
Στο WRC-2 μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα, σημειώνοντας την πρώτη του νίκη στο θεσμό, και μάλιστα σε έναν τόσο απαιτητικό αγώνα όπως είναι το Ράλλυ Ακρόπολις. Στην κατηγορία των Νέων, το γνωστό JWRC, όπου όλοι οι συμμετέχοντες αγωνίζονται με Ford Fiesta R2, επικράτησε ο Ισπανός Jose Antonio Suarez, με 2ο τον Pontus Tidemand. Ανάμεσα στα ελληνικά πληρώματα, ταχύτεροι όλων αναδείχθηκαν οι Θέμης Χαλκιάς - Λεωνίδας Μαχαίρας με το Mitsubishi Lancer EVO IX και έπειτα από τριήμερο αγώνα, τη στιγμή που οι Λάμπρος Κύρκος - Γιώργος Πολυζώης με ίδιο αυτοκίνητο είναι οι νικητές του διήμερου σκέλους του Ακρόπολις που προσμετρά στο ελληνικό Πρωτάθλημα. 
Με τα βλέμματα πλέον να στρέφονται στην επόμενη, πανηγυρική πλέον εκδοχή του Ράλλυ Ακρόπολις, λόγω του εορτασμού των εξήντα ετών ιστορίας του, η Τελετή Λήξης έκλεισε με την επισημότητα που της άρμοζε, παρουσία του προέδρου της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου, Jean Todt, ο οποίος έδωσε τα συγχαρητήριά του σε κάθε έναν από τους πρωταγωνιστές του θεσμού και του αγώνα κατά την άφιξή τους στη ράμπα του τερματισμού του 59ου Ράλλυ Ακρόπολις!

ΚΛΙΚΑΡΕΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ RALLY ACROPOLIS

15ο rally sprint ΣΕΡΡΩΝ 2013

Με πρωταγωνιστές και νικητές τους αγώνα τους αναμενόμενους Καραβασίλη - Μιλιάδη τελείωσε η πρεμιέρα του Κυπέλου Βορείου Ελλάδος. Στην αξιοπρεπέστατη απο πολλές απόψεις Λ.Α.Μ.Σερρών δήλωσαν μόλις 15 πληρώματα συμμετοχή, οταν οι παροχές τής λέσχης ξεπερνούσαν τα οποιαδήποτε στάνταρ φιλοξενίας. Πεντάστερο ξενοδοχείο και λοιπές παροχές παρα ταύτα δεν υπερκέρασαν τα "εμπόδια" που εχουν οι αγωνιζόμενοι και που βασικό συστατικό τους ειναι η οικονομική κρίση. Παρα ταύτα η λέσχη με τα 15 δηλωμένα πληρώματα (14 στον τεχνικό ελεγχο, 14 στην αφετηρία και 13 στο go της ειδικής) ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ τον αγώνα, που πέρυσι ελλείψει συμμετοχών δεν ειχε διοργανώσει. Ηταν η αντίθετη απόφαση από εκείνη που είχε παρθεί αλλού 15 ημέρες πριν, και δεν ξεκίνησε ποτέ το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα. Διαφορές αντιλήψεων, και τέλος γιατί όλοι είναι νοήμονες και βγάζουν τα δικά τους συμπεράσματα! Τώρα στον αγώνα εγκατέλειψαν 3 πληρώματα και τερμάτισαν 11 από την λίστα εκκινούντων. Στην δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Βαλαβάνης-Καπάρας με το αντίστοιχο Honda Civic των νικητών, και στην τρίτη θέση οι Λιθαρής-Μέρτικας με 106 rally. Τέταρτοι ηταν οι Παυλίδης-Κυρλαγκίτση, πέμπτοι οι Μπαξεβανάκης πατήρ και υιός, εκτοι οι Λάκης-Τριανταφυλλίδης, εβδομοι οι Θεοφανίδης-Πανταζής, ογδοοι οι Τριχίδης-Τριχίδης, ενατοι οι Βαιτσίδης-Τούπας, δέκατοι οι Διαμαντόγλου-Σαίνης και ενδέκατοι οι Ταμπακόπουλος-Τσικογιάννης που το αυτοκίνητό τους δεν ήθελε να τούς κάνει κανένα "χατήρι" στόν αγώνα. Δεν εκκίνησε ποτέ το δίδυμο Δημητρίου-Δημητρίου, ενω εγκατέλειψαν δύο αξιόλογα πληρώματα αυτά των Αγγλόπουλου-Βλάχου και των Αφων Κωνσταντινίδη, οι δεύτεροι των οποίων θεωρούνταν και απο τα φαβορί της πρώτης θέσης. Η δικιά μας παρουσία ηταν εντονη σαν χορηγοι επικοινωνίας οπου δια μέσω του εβδομαδιαίου ιντερνετικού magazine www.jkarapetsanostv.gr προσφέραμε το καλύτερο δυνατόν promotion στον αγώνα με διπλές παραγωγές σε δύο συνεχόμενες Δευτέρες, και με τον Κώστα Καραπετσάνο σαν sportcaster να παρουσιάζει την αφετηρία του αγώνα, οντας γνωρίζοντας ολα τα πληρώματα και την ιστορία τους, με αποτέλεσμα να δίνει ακόμα μια ιδιαίτερη πινελιά στην πανηγυρική εκκίνηση των πληρωμάτων το βράδυ του Σαββάτου στην κατάμεστη απο κόσμο πλατεία των Σερρών.

ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ (ΚΛΙΚΑΡΕΤΕ)

11η Ανάβαση Κύμης 2013

Ολοκληρώθηκε η 11η Ανάβαση Κύμης που παρά τον μικρό αριθμό συμμετοχών, είχε πολύ μεγάλο ενδιαφέρον και εξαιρετικά μεγάλη προσέλευση θεατών οι οποίοι εκμεταλλεύτηκαν τις καλοκαιρινές καιρικές συνθήκες για να απολαύσουν θέαμα αλλά και την πανέμορφη Κύμη.
Ο αγώνας κύλησε ομαλά, με μόνο άτυχο τον Νίκο Παπατσάρα με το CITROEN Saxo VTS, που είχε τη στιγμή του στο δεύτερο σκέλος του αγώνα, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει. Στην Ομάδα Α νικητής αναδείχθηκε ο Μιχάλης Ευθυμίου με το FORD ESCORT WRC, με δεύτερο τον Γιάννη Τασιόπουλο με το CITROEN Saxo VTS και τρίτο τον Νίκο Μώρο με PEUGEOT 106 Rallye.
Στην Ομάδα Ν νικητής ήταν ο Παναγιώτης Κύρκος με το MITSUBISHI EVO IX, με δεύτερο τον “SIMETRA” με ίδιο αυτοκίνητο και τρίτο τον Κώστα Κάκο με MITSUBISHI EVO VIII.
Νικητής στην Ομάδα Ε ήταν ο Λεωνίδας Κύρκος με FORD ESCORT Cosworth ο οποίος στο πρώτο σκέλος του αγώνα έκανε ακριβώς τον ίδιο χρόνο 2:00.65 με τον Κώστα Πατσουρέα, γεγονός που δεν το βλέπουμε συχνά σε αναβάσεις! Δεύτερος στην Ομάδα Ε ήταν ο Γιώργος Καϊτατζής με το FORD ESCORT Cosworth και τρίτος ο Παναγιώτης Λιώρης με ίδιο αυτοκίνητο.
Στη Formula Saloon νικητής ήταν ο Κώστας Πατσουρέας με το MITSUBISHI EVO ΙΧ, δεύτερος ο Παρασκευάς Ραπατζίκος με LANCIA DELTA Integrale και τρίτος ο Απόστολος Κυριακούδης με NISSAN Silvia S14.

ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ (ΚΛΙΚΑΡΕΤΕ)

.

16o rally sprint Ναυπλίου 2013

Με επιτυχία στον αγωνιστικό και οργανωτικό τομέα στέφθηκε το 16ο Rally Sprint Ναυπλίου,που παρά τον μικρό αριθμό συμμετοχών,( 18 δηλωμένα πληρώματα, 17 στον τεχνικό έλεγχο και 16 εκκινήσαντα), είχε μεγάλο ενδιαφέρον και καλή προσεύλεση θεατών,οι οποίοι με σύμμαχο τον καιρό ήρθαν για να απολαύσουν θέαμα, που τους είχε λείψει μετά από 3 χρόνια αποχής στο υπέροχο Ναύπλιο.
Ο αγώνας κύλησε σχετικά ομαλά με 6 εγκαταλείψεις, ποσοστό αρκετά υψηλό (40% των εκκινησάντων), που δικαιολόγησε απόλυτα την πολυ μεγάλη "γκρίνια" που υπήρξε στις συνεντεύξεις των αγωνιζομένων αναφορικά με την "ποιότητα" της ειδικής, που τελικά επιβεβαίωσε τις φοβίες τους για εγκαταλείψεις.
1οι Γενικής και 1οι Α8 αναδείχτηκαν οι Βαλούρδος -Κωστούρος με Subaru Impreza, δεύτεροι γενικής και 2οι Α8 οι Χαλιβελάκης-Τσαούσογλου με Mitsubishi evo, με 3ους στην Α8 τους Μαρνέρη-Μαρνέρης, επίσης με Mitsubishi evo. Tρίτοι γενικής και πρώτοι Ν4 τερμάτισαν οι Κωνσταντάκος-Σιδεράκης με Subaru Impreza.
Στην κατηγορία F2 νικητές ήταν το πλήρωμα Κόλλιας-Τσόλκας με Toyota Corolla.
Την κλάση ΕΕ11 κέρδισαν οι Δεδεγκίκας-Σκαλίδης με Ford Escort, με 2ους τους Παραδείση -Σκούρα επίσης με Ford Escort..
Τέλος πρώτοι στην Α6 τερμάτισαν οι Χεκιμιάν-Κακαλης Daihatsou Sirion turbo 4X4 των μόλις 900 c.c.

ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ (ΚΛΙΚΑΡΕΤΕ)

UA-38523090-1